sunnuntai 26. heinäkuuta 2009

Turkissa on kuuma!

Enkä siis tarkoita sitä, että kulkisin jonkin sortin pomppa päällä kesälläkin, vaan sitä, että Turkin maassa on kuuma, jopa liian kuuma.

Vielä ennen minun ja murun reissua olin ihan varma, että e koskaan sano missään, että tämä on nyt liian kuuma paikka minulle. Tulihan sekin sitten koettua, sillä 48 astetta varjossa on tälle pyörykälle hieman liikaa.



Alla oleva kuva ei sitten liity aiheeseen millään lailla, oli vaan kiva kaivaa arkistoista muistoja, ja todeta, että joskus ovat olleet ne minunkin poskeni lommolla :)







Täsä kuvassa itse ursus the tursus, ja kuten huomaa, niin posket eivät ole lommolla, tosin maha pömöttää senkin edestä. Ruoka oli siis hyvää ja sitä oli vähintään riittävästi. Annoin itselleni vapauden syödä viikon ajan, ihan mitä vain, ja voi, kyllähän minä söinkin.


Tässä kuvassa rekku the haukku, joka seurasi minua ja murua, kuin hai laivaa, ja sehän piti palkita, eli kävin ostamassa pojalle kaupasta isoimman nakkipaketin mitä löytyi, ja se katosikin rekun tuulensuojaan alta aikayksikön, eli nopeasti.



Viimeisessä kuvallisessa todisteesta käy ilmi, että koko reissu ei mennyt riidellessä, vaan oli meillä ihan mukavaakin :)





Lauantaina alkoivat taas treenit, ja taivas, kuinka hyvin kulkeekin, ja kroppa ottaa vastaan erinomaisesti.
Tästä se taas lähtee, lihatalkoot, ja mennääkin asenteella, pois alta!
-hurricane

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti