torstai 8. heinäkuuta 2010

Ja heti uutta tuubaa putkeen.

Siis toinen kirjoitus heti peräkkäin, whats going on? :)
Tässä alempana räpsy aamuaerobisen jäljiltä, ukko on niin tyhjä, kuin voi vaan olla.
Tulevana viikonloppuna meinaan tehdä koko ketoosissa olo ajan ensimmäisen kunnollisen hiilaritankkauksen. Pienen konsultointi kyselyn jälkeen on kuvio, sen osalta selvillä, thanks to Jari the Bull.
Voi olla huimaa ensi maanantaina ja vielä tiistaina, kun saa pumpin, ja kroppa palaa, vaikkakin vain hetkeksi, mutta kuitenkin, paineiseksi.
Kuinkahan monta kiloa paino pongahtaa ylöspäin? Kondikselle ja tietenkin päälle tekee hyvää saada välillä suonet pintaan ja lihat täyteen :)
Tänä aamuna oli paino, yllätys, yllätys, alhaisimmillaan, mitä on ollut, eli 103kg. Saa nähdä, missä lukemissa se on, kun alkaa olla, edes vähän tiukempi..
Saattaa muuten olla, että, kun tankkaan, niin paino hujahtaa taas sinne 110kg korville, noh, sen näkee, ken kokee.

Olen muuten siinä mielessä onnellisessa asemassa, että minulla on muutama todellinen ekspertti, kenen kanssa voin sparrata asioita, Jarmo Mäkelän kanssa on pohdittu syömisiä, lisäksi Jamo on vetänyt minulle muutaman huiman hyvä treenin, huomenna lisää sitä tiedossa, thanks Jamppa. Lisäksi jampalta olen oppinut muutamia todella brutaalin asiallisia treeniliikkeitä!
Mentulan Jarilta olen saanut jeesiä, liittyen ketoosiin, ja kuten myös tähän tulevaan tankkaus viikonloppuun. Lisäksi jari on todellinen asennekasvattaja :)
Jerry Ossin kanssa olen käynyt läpi treenitekniikoitani, varsinkin jalka/olkapääosasto on saanut ihan uusia, ja huippuhyviä juttuja, olen 100% varma, että ne auttavat jatkossa kehittämään fysiikkaani.

Ja tietenkin oma muru Erika ja maailman paras koira Canelo.

Niin, että mikäs tässä on ollessa :)

Muistakaa olla kilttejä toisillenne.

-keisari

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti